VIKTIG INFORMASJON TIL VÅRE KUNDER

Fra 1. januar 2018 ble service avdelingen til Cillion AS en del av MYBW Office Management Service AS. Det vil si at dere får service, support, servicekontrakter og faktura fra MYBW Office Management Service AS fra nå av.

FACILITY SERVICES

Gulvtepper, forbruksmateriell og bemanning. Innredning, rengjøring, fruktkurver og planter. Vi er spesialister på hvert enkelt område, og tjenestene vi leverer er ubegrensede.

Vi flytter til nye lokaler!

Mandag 03.juli 2017 får vi ny besøksadresse, vår nye adresse er Karvesvingen 3, 0579 Oslo.

VISUELL KOMMUNIKASJON

Vi leverer toppmoderne videokonferanseløsninger til våre kunder. Dette gjelder også for digital signage, som gir deg rett budskap – til rett mottaker – til rett tid, og alt dette kommunisert på skjerm.

IT-TJENESTER

Vi selger ikke selvspillende pianoer, men våre IT-tjenester er ikke langt derfra. Fleksibelt, skalerbart og enkelt – slik som IT skal være.

DOKUMENTHÅNDTERING

Printer, multifunksjonsmaskiner, integrasjoner, digital arkivering og sikre utskrifter – vi hjelper deg med hele håndteringen fra analogt til digitalt. 

PRESSEMELDING

Office Management kjøper Cillion - Office Management fortsetter sin ekspansjon i Norden gjennom oppkjøpet av Cillion. Med dette øker Office Management sin tilstedeværelse i det norske markedet og styrker sin nordiske markedsposisjon ytterligere.

SE KUNDESUPPORT PÅ VÅR WEBSIDE

Logg deg inn og få oversikt over dine print- og MFP-maskiner fra Cillion, samt muligheten til å bestille service og support!
- Vi er her for å hjelpe deg!

KUNDECASE: Nordvik & Partner Eiendomsmegler

- Digital stoppeffekt ute, effektiv infoflyt inne

CILLION`S SERTIFISERINGER

Les om våre sertifiseringer her
- Vi har et sterkt fokus på miljø!

Årets råeste salg - fredag 25.november

BESTILL EN MPC2004SP NÅ OF DU FÅR MED EN iPHONE 7 PÅ KJØPET!

MPC2004SP er en A3-multifunksjonsskriver for sort/hvitt og
fargeutskrift. Utformet for å takle kontormiljøer med høy
produksjon, noe som er avgjørende for en vellykket drift.
Den gir økt driftssikkerhet, høy kvalitet og gjør arbeidsplassen
imponerende effektiv, i tillegg har den Smartbetjeningspanel
og funksjon for bannerutskrift.

- Kopimaskin, skriver og skanner.
- Svart-hvitt og fullfarge opptil A3-format
- Utskriftshastighet på 20 sider i minuttet.
- 10,1”Smartpanel

BLACK FRIDAY PRIS LEIE FRA KR 649,-

* Leie prisen gjelder pr.mnd i 60 mnd
* Pris eks. mva, frakt og installasjon
* Vi tar forbehold om leveringstid
* Vi foretar en kredittvurdering ved evt. bestilling
* iPhone 7med 32 GB og uten abonnement
* Tilbudet gjelder KUN i dag 25.11.2016

INTERESSERT? TA KONTAKT MED OSS!
TLF: +47 23 24 50 80 // E-POST: print@cillion.no

 


 

 

“En garanti for komplett og sikker beskyttelse
- Adoptive Defense 360!”

Cillion kan gi din bedrift en strategi for å forebygge angrep via ransomware og kryptovirus gjennom Panda Adaptive Defense 360 - den eneste løsning av sitt slag på det norske marked. Vanlig antivirus kan ikke stoppe en hittils ukjent trussel, men med denne unike løsningen er dine data sikret mot krypteringsvirus og utpresselsesprogramvare. Kontinuerlig overvåking av alle prosesser på bedriftens datamaskiner og servere.

BLACK FRIDAY PRIS KR 498,-

* Adaptive defense 360 - 1 år
* Pris pr. lisens eks mva og installasjon
* Tilbudet gjelder KUN i dag 25.11.2016

INTERESSERT? TA KONTAKT MED OSS!
TLF: +47 23 24 50 80 //  E-POST: iteservices@cillion.no

  


“Gjøre mer på en raskere måte!”

Få akkurat de tjenestene du ønsker. Kombiner Office 365 med de eksisterende investeringene dine, og kombiner og tilpass tjenester for ulike brukere. Du kan last ned Office 365 til hele 5 brukere. Reduser IT-kostnadene og -problemene samtidig som du beholder kontrollen. Flytt til skyen på egne betingelser, administrer alt på en enkel måte, og automatiser oppgaver.

BLACK FRIDAY PRIS KR 217,-

* Pris gjelder pr.mnd
* Inkl. support med 1 kontaktpunkt
* 3 mnd oppsigelse
* Oppsett med bedriftens logo og konto, ordinær pris kr 6.000,-
NÅ KRONER 4.000,-
* Tilbudet gjelder KUN i dag 25.11.2016

INTERESSERT? TA KONTAKT MED OSS!
TLF: +47 23 24 50 80 //  E-POST: iteservices@cillion.no

 


 

 

BLACK FRIDAY PÅ MØTEROMSBOOKING SYSTEM!

Løsningen er bygget på en interaktiv berøringsskjerm koblet mot bedriftens kalender resurs.
Enhetene monteres ved inngangen til hvert møterom og gir et designmessig løft av bedriften,
i tillegg til en visuell indikasjon om møterommet er ledig eller opptatt. Denne løsningen passer
til møterom og konferanserom for middels til store bedrifter og organisasjoner.
- Sikker, pålitelig og enkel å administrere.

KRONER 7.900,-

*Gjelder 1 stk Evoko møteromsskjermer
*Pris eks mva, frakt, installasjon og evt. konsulenttimer
* Tilbudet gjelder KUN 25.11.2016

INTERESSERT? TA KONTAKT MED OSS!
TLF: +47 23 24 50 80 // E-POST: signage@cillion.no

 



INTERESSERT? TA KONTAKT MED OSS!

TLF: +47 23 24 50 80 E-POST: post@cillion.no

 

 

Nyheter

Velkommen Cillion AS

Logg på

Opprett som ny kunde