Vi flytter til nye lokaler!

Mandag 03.juli 2017 får vi ny besøksadresse, vår nye adresse er Karvesvingen 3, 0579 Oslo.

NYHET! SUKSESS-SERIEN MPCxx04 FORNYES!

Den nye serien heter MPCxx04exSP og oppgraderes med noen nyheter det er vært å merke seg.

VISUELL KOMMUNIKASJON

Vi leverer toppmoderne videokonferanseløsninger til våre kunder. Dette gjelder også for digital signage, som gir deg rett budskap – til rett mottaker – til rett tid, og alt dette kommunisert på skjerm.

FACILITY SERVICES

Gulvtepper, forbruksmateriell og bemanning. Innredning, rengjøring, fruktkurver og planter. Vi er spesialister på hvert enkelt område, og tjenestene vi leverer er ubegrensede.

IT-TJENESTER

Vi selger ikke selvspillende pianoer, men våre IT-tjenester er ikke langt derfra. Fleksibelt, skalerbart og enkelt – slik som IT skal være.

DOKUMENTHÅNDTERING

Printer, multifunksjonsmaskiner, integrasjoner, digital arkivering og sikre utskrifter – vi hjelper deg med hele håndteringen fra analogt til digitalt. 

PRESSEMELDING

Office Management kjøper Cillion - Office Management fortsetter sin ekspansjon i Norden gjennom oppkjøpet av Cillion. Med dette øker Office Management sin tilstedeværelse i det norske markedet og styrker sin nordiske markedsposisjon ytterligere.

SE KUNDESUPPORT PÅ VÅR WEBSIDE

Logg deg inn og få oversikt over dine print- og MFP-maskiner fra Cillion, samt muligheten til å bestille service og support!
- Vi er her for å hjelpe deg!

KUNDECASE: Nordvik & Partner Eiendomsmegler

- Digital stoppeffekt ute, effektiv infoflyt inne

CILLION`S SERTIFISERINGER

Les om våre sertifiseringer her
- Vi har et sterkt fokus på miljø!

FACILITY SERVICES

Bli mer kostnadseffektiv med våre kontortjenester

Fordelene med samordnet kontorservice er mange. En avtale, en kontakt og en faktura for eksempel.
Gulvmatter, rengjøring, planter, frukt og kaffe er viktigere enn man tror. Både for deg, dine kolleger
og kundene. Ytterligere en fordel er at du sparer uvurderlig med tid på å la oss ta hånd om alt slikt
som du ikke orker, eller har tid til.

Forbruksmateriell

Grunnleggende produkter som alltid skal være tilgjengelige.
Trykksaker: Profilmaterialer som penner, notisblokker og klær gjør foretaket ditt synlig.
Forbruksmateriell: Penner, sakser og teip; såpe, oppvaskmiddel og tørkepapir – vi har det meste.
Trenger du skreddersydd bestilling ordner vi med det

Større engangskjøp

For et trivelig arbeidsmiljø.
Innredning: Vi har innredningen du trenger som nyinnflyttet.
Kaffe- og vannmaskiner: Kaffe? Eller et oppfriskende glass med vann? Vi har alle løsninger mellom himmel og jord.


Løpende tjenester

Abonnement som sparer verdifull tid.
Rengjøring: Uansett hvilke rengjøringsbehov du har, så kan vi oppfylle dem – hver eneste gang.
Planteservice: Øk trivselen med et grønnere kontor. Vi har alt fra krukker til plantevegger.
Fruktleveranser: Basisfrukt, sesongfrukt, økologisk frukt eller luksusfrukt – vi leverer fruktkurver til kontoret
etter hva dere ønsker.
Inngangsmatter: Gjør et godt førsteinntrykk med hjelp av våre matter. Med logotrykk eller uten.
Returhåndtering
Fra papirresirkulering og gamle kontormøbler til datamaskiner, batterier, glass og bokser – vi tar oss av alt.
Posthåndtering: Henting, levering, sortering og utdeling av kontorpost – som et brev i posten. Bare enda bedre.


Ekstra bemanningsstyrke

Ekstra ressurser gir deg tid til overs for kjernevirksomheten.
Bemanning: Vårt utdannede og kompetente bemanningspersonale kommer når det passer deg.
Flyttetjenester: Vår flytteprosjektledelse sørger for at flyttingen blir så problemfri som mulig,
uten unødvendige driftsstopp.
Man In Van: Våre vaktmestere fikser alt det du ikke rekker.


Ingenting er umulig

Tjenestene vi leverer er ubegrensede. Vi har hjulpet kunder med et tre meter høyt appelsintre og levert et
hundretalls rosa bordtennisballer. For oss er ingenting umulig. Ingen forespørsel er for liten eller for stor..
- Vårt mål er at du og ditt firma skal fokusere på det dere er best på.

Mange fordeler, ett resultat

Fordelene med å ha samordnet kontorservice er mange, og resultatet blir alltid det samme – som kunde kan
du ha full fokus på egen kjernevirksomhet.

Vi tar fullt ansvar for alt dette. Vi er spesialiser på hvert enkelt område med egen support og høy kompetanse
– men alltid med én kontaktperson for alle deres innkjøp. For kontorprodukter får dere for eksempel tilgang til
en nettbutikk med over 10 000 kontorartikler.


INTERESSERT I Å HØRE MER OM PRODUKTENE? TA KONTAKT MED OSS!

Innspurten 15 | 0663 Oslo | Norway | +47 21 30 55 50 | hello@officemanagement.no | www.officemanagement.no

 

VI KAN HJELPE DEG MED...

Kontorprodukter:
All den tiden du tidligere har brukt på å bla i kataloger, søke i ulike nettbutikker og lete etter leverandører,
kan du nå legge i din egen virksomhet. For å forenkle hverdagen din, har vi samlet alt du kan tenkes å behøve
til kontoret på ett og samme sted. Hos oss får du dessuten én kontaktperson som har ansvar for at du som
kunde hele tiden har alt du trenger for at virksomheten din skal fungere. En del av vårt tilbud: Kontormateriell,
papir og hygieneartikler og oppfylling av rekvisita skap


Trykksaker:
Vi hjelper deg med å finne penner, blokker, klær og annet som kan prydes med logoen til foretaket ditt og
som bidrar til å bygge og styrke varemerket. For å forenkle dette ytterligere, har vi også en nettbasert
”trykk-shop” der du ut fra dynamiske designmaler kan utforme og bestille trykksaker. Alt fra korrektur
til attestering og fakturering skjer enkelt og greit via hjemmesiden! En del av vårt tilbud: Kontortrykksaker
(konvolutter, visittkort m.m.), profilprodukter og bedriftsgaver


Drikkemaskiner:
En kopp riktig god kaffe eller et glass iskaldt, rent vann er en av de mer hyggelige måtene å starte et møte.
Å rengjøre kaffemaskinen og sørge for at alt fungerer, er derimot ikke like gøy. Derfor tilbyr vi løsninger
som tar hånd om alt, slik at du kan nyte kaffen, teen eller vannet i fred og ro.
En del av vårt tilbud: Kaffemaskiner (ferskbrygget, espresso), kaffeforbruk og tilbehør,
vanntårn (nøytralt/med kullsyre) og regelmessig service


Bemanning:
Vi sørger for å skaffe kompetent og utdannet personale på hel-/deltid eller styrt etter behov til ditt foretak.
La oss oppbemanne den interne servicefunksjonen i din virksomhet, slik at dere oppnår økt fleksibilitet i
utnyttelsesgraden og slipper å bekymre dere for at funksjonen skal stå ubemannet ved sykefravær og i ferier.
Alle våre tjenester leveres med vikarhåndtering. En del av vårt tilbud: Resepsjonist, vaktmester og kontorassistent


Møbler og innredning:
Uansett om du har faste planer for virksomhetens fremtidige kontorer, eller om du ønsker tips og råd når det
gjelder nye stoler og bord til konferanserommet, kan vi tilby rett løsning. Vi bidrar med alt fra innredningsforslag
til å besørge innkjøp, leveranse og montering. En del av vårt tilbud: Innkjøp og leveranse, rådgivning,
montering og installasjon


Flyttetjenester:
Har din virksomhet flytteplaner, er dere i ferd med å vokse ut av lokalene eller lever dere kanskje etter devisen
”forandring fryder”? Det synes vi høres hyggelig ut. Ved å engasjere oss får dere en partner som ivaretar alt fra
selve gjennomføringen av flyttingen til midlertidig lagring av møbler og installasjon på det nye kontoret.
Husk at vi kan flytte det gamle kontoret, og vi leverer utstyret på det nye kontoret.
En del av vårt tilbud:
Bedriftsflytting, internflytting og lagring

Rengjøringstjenester:
En entrématte gir et gjestfritt inntrykk og holder borte mye av det smusset man ellers tar med seg inn på
kontoret. Vi både leier ut og selger entrématter i flere ulike størrelser og farger, med eller uten logo.
En del av vårt tilbud: Entrématter, logomatter og korridormatter

Entrématte:
En entrématte gir et gjestfritt inntrykk og holder borte mye av det smusset man ellers tar med seg inn på kontoret.
Vi både leier ut og selger entrématter i flere ulike størrelser og farger, med eller uten logo.
En del av vårt tilbud: Entrématter, logomatter og korridormatter

Frukt- og planteservice
:
Gjennom vår kontorservice får du nøye utvalgt og sesongbasert frukt av god kvalitet. Vi leverer enten daglig,
én gang i uken eller etter avtale. Når vi likevel besøker virksomheten din og leverer den ferske frukten, benytter vi
gjerne anledningen til å se over foretakets eksisterende planteinnredning. Vi tilbyr utleie og salg av planter med
tilhørende potter sammen med regelmessig stell og plantegaranti. En del av vårt tilbud: Vanlig eller økologisk frukt,
melk, juice, yoghurt og andre matvarer, utleie av potter og planter, stell og vekstgaranti

Returpapirhåndtering:
Vi tilbyr alt fra komplette sorteringsstasjoner til enklere papir- og sikkerhetsbeholdere. Velg det som passer nettopp
din virksomhet. I tillegg til papirgjenvinning hjelper vi selvsagt også til med alt fra å gjenvinne virksomhetens gamle
kontormøbler og datamaskiner til gammel elektronikk, batterier osv. En del av vårt tilbud: Miljø- og sorteringsbeholdere,
papirsikkerhetshåndtering og gjenvinning av batterier, glass, plast og metall


Montør og vaktmester:
En av våre mest verdsatte tjenester innenfor området kontorservice, er vår mobile all service. Etter avtalt oppmøtetid
skaffer vi deg som kunde kompetent personale som hjelper til med alt fra å bytte ut lysrør og lyspærer til å montere
sammen virksomhetens nyinnkjøpte møbler eller male om et konferanserom. Avtal et fast antall timer per måned,
eller benytt tjenesten ved behov. En del av vårt tilbud: Montør/vaktmester, håndverkere, bud og transport

 

INTERESSERT I Å HØRE MER OM PRODUKTENE? TA KONTAKT MED OSS!

Innspurten 15 | 0663 Oslo | Norway | +47 21 30 55 50 | hello@officemanagement.no | www.officemanagement.no

 

Velkommen Cillion AS

Logg på

Opprett som ny kunde